REGULAMIN KORZYSTANIA Z PORTALU INVENME

I. SŁOWNICZEK POJĘĆ

Na potrzeby niniejszego dokumentu przyjmuje się, że poszczególne pojęcia użyte w jego treści mają następujące znaczenia:

  • 1) Administrator, Invenme – Invenme sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 1099786.
  • 2) Blokada Użytkownika - zablokowanie Użytkownika przez Invenme możliwości korzystania z Portalu na skutek dopuszczenia się przez Użytkownika określonych naruszeń opisanych w Regulaminie.
  • 3) Dane kontaktowe – dane Składającego Ofertę lub Składającego Zapytanie lub Wysyłającego Wiadomość obejmujące co najmniej imię/firmę i adres e-mail (opcjonalnie także numeru telefonu, nazwisko oraz dane firmy).
  • 4) Formularz Zapytania – dostępny na Portalu formularz, za pośrednictwem którego Składający Zapytanie opisuje w sposób szczegółowy Nieruchomość, której poszukuje w celu zakupu albo najmu.
  • 5) Formularz Oferty – dostępny na Portalu formularz, za pośrednictwem którego Składający Ofertę przedstawia – w odpowiedzi na konkretne Zapytanie Składającego Zapytanie – dane Nieruchomości, będącej przedmiotem wynajmu lub sprzedaży.
  • 6) Formularz Wiadomości – dostępny na Portalu formularz, za pośrednictwem którego Wysyłający Wiadomość wysyła - w odpowiedz na konkretne Zapytanie Składającego Zapytanie - imię, email. numer telefonu, wiadomość (dowolna treść do 1000 znaków)
  • 7) Gość – osoba korzystająca z Portalu, nieposiadająca Konta lub do niego niezalogowana.
  • 8) Invenme.pl, Portal – portal internetowy prowadzony przez Invenme pod adresem internetowym https://www.invenme.pl.
  • 9) Konto - dostępne po zalogowaniu miejsce dla Użytkownika w Portalu, za pośrednictwem którego wprowadza on dane i zarządza nimi, uprawniające do skutecznego złożenia Zapytania lub Oferty po wcześniejszym aktywowaniu Konta.
  • 10) Konto gościnne – dostępne po złożeniu Zapytania lub wysłania Wiadomości, bez rejestracji, jako Użytkownik Gościnny.
  • 11) Nieruchomość – część powierzchni ziemskiej stanowiąca odrębny przedmiot własności (grunt), jak również budynki trwale z gruntem związane lub części takich budynków, jeżeli na mocy przepisów szczególnych stanowią odrębny od gruntu przedmiot własności. Do kategorii tej zalicza się m. in. budynki, mieszkania, lokale usługowe, nieruchomości gruntowe, rolne i in., będące przedmiotem Zapytania lub Oferty.
  • 12) Odkrycie danych, Match – wzajemnie przekazanie - Składającemu Ofertę danych kontaktowych Składającego Zapytanie oraz Składającemu Zapytanie danych kontaktowych Składającego Ofertę, podanych przez Użytkowników. Odkrycie danych następuje każdorazowo na żądanie Użytkownika, który chce je poznać, po uprzednim zaakceptowaniu złożonej Oferty przez Składającego Zapytanie. Odkrycie danych Wysyłającego Wiadomość Składającemu Zapytanie następuję również w momencie wysłania Wiadomości.
  • 13) Oferta – oferta publikowana w Portalu na koncie Użytkownika Składającego Zapytanie, w odpowiedzi na Zapytanie. Oferta nie jest widoczna publicznie dla wszystkich osób korzystających z Portalu, wyłącznie dla Składającego Zapytanie oraz autora Oferty. W przypadku Użytkownika Gościnnego oferta przesyłana jest na maila i dostępna tylko dla Składającego Zapytanie oraz autora Oferty poprzez link chroniony tokenem.
  • 14) Regulamin – niniejszy dokument, tj. Regulamin korzystania z portalu Invenme.pl.
  • 15) Rejestracja – procedura, w ramach której Użytkownik podaje swoje dane osobowe (imię) oraz kontaktowe (adres e-mail) w formularzu rejestracyjnym i otrzymuje dostęp do pełnych funkcjonalności Portalu za pośrednictwem Konta Użytkownika.
  • 16) Uproszczona Rejestracja – procedura, w ramach której Użytkownik Gościnny podaje swoje dane osobowe (imię) oraz kontaktowe (adres e-mail, telefon) w formularzu zapytania i otrzymuje tymczasowy dostęp do wybranych funkcjonalności Portalu za pośrednictwem Konta Gościnnego.
  • 17) Składający Ofertę – Użytkownik udzielający odpowiedzi na Zapytanie Składającego Zapytanie poprzez przesłanie Oferty za pośrednictwem Formularza Oferty dostępnego na Portalu.
  • 18) Składający Zapytanie - Użytkownik lub Użytkownik Gościnny, który za pośrednictwem Formularza Zapytania formułuje Zapytanie dotyczące poszukiwanej przez niego Nieruchomości.
  • 19) Usługa - usługa świadczona przez Invenme, która polega na umożliwieniu złożenia Zapytania przez Użytkownika, a następnie złożenia Oferty, w odpowiedzi na to zapytanie przez innego Użytkownika.
  • 20) Użytkownik - osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych korzystająca z Portalu i zarejestrowana w nim. Wyróżnia się dwa rodzaje Użytkowników:
    • a) Użytkownik Indywidualny - osoba fizyczna będąca konsumentem;
    • b) Użytkownik Biznesowy - osoba fizyczna korzystająca z Portalu jako prowadząca działalność gospodarczą lub reprezentująca podmiot gospodarczy lub z takim podmiotem współpracująca albo zatrudniona przez taki podmiot na podstawie jakiejkolwiek umowy.
    • c) Użytkownik gościnny - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych korzystająca z ograniczonej funkcjonalności Portalu i nie będąca w nim zarejestrowana.
  • 21) Wiadomość – dowolna treść wysyłana przez użytkownika Portalu do Składającego Zapytanie. Widoczna w koncie gościnnym i koncie użytkownika.
  • 22) Wysyłający Wiadomość - Użytkownik udzielający odpowiedzi na Zapytanie Składającego Zapytanie poprzez przesłanie wysłanie Wiadomości za pośrednictwem Formularza Oferty dostępnego na Portalu.
  • 23) Zapytanie - opis Nieruchomości poszukiwanej przez Składającego Zapytanie, złożony na Portalu za pośrednictwem Formularza Zapytania, które podlega publikacji na Portalu i jest widoczne przez wszystkie osoby korzystające z Portalu (także niebędące zarejestrowanymi Użytkownikami).

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • 1. Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkowników korzystających z portalu Invenme, a także sposób funkcjonowania Portalu.
  • 2. Osoba korzystająca z Portalu jako Gość zobowiązana jest do przestrzegania zasad określonych w Regulaminie.
  • 3. Wszelkie naruszenia przez osoby korzystające postanowień niniejszego Regulaminu, a także inne zachowania o charakterze bezprawnym są zakazane.

III. REJESTRACJA I UPROSZCZONA REJESTRACJA

  • 1. Korzystanie z pełnych Usług oferowanych przez Portal wymaga założenia Konta Użytkownika w Portalu poprzez rejestrację oraz aktywowania Konta. Istnieje również możliwość korzystania z Portalu jako Użytkownik Gościnny poprzez uproszczoną rejestrację, co pozwala na ograniczone korzystanie z Usług.
  • 2. W celu zarejestrowania się w Portalu i utworzenia Konta wymagane jest podanie:
    • a) w przypadku Użytkownika Indywidualnego: imienia Użytkownika, adresu e-mail, hasła, opcjonalnie numeru telefonu
    • b) w przypadku Użytkownika Biznesowego: imienia Użytkownika, nazwy firmy, adresu e-mail, hasła, opcjonalnie numeru telefonu oraz wybranie pozycji „Załóż konto”
  • 3. W celu Uproszczonej Rejestracji i utworzenia Konta Gościnnego wymagane jest podanie:
    • a) w przypadku Składającego Zapytanie: imienia Użytkownika, adresu e-mail, opcjonalnie numeru telefonu
    • b) w przypadku Wysyłającego Wiadomość: imienia Użytkownika, adresu email. numeru telefonu
  • 4. Po zalogowaniu do Konta możliwa jest zmiana danych podanych podczas rejestracji poprzez:
    • a) w przypadku Użytkownika Indywidualnego:
      • - zmianę imienia Użytkownika,
      • - dodanie nazwiska lub numeru telefonu Użytkownika;
    • b) w przypadku Użytkownik Biznesowy:
      • - zmianę imienia Użytkownika lub nazwy firmy,
      • - dodanie nazwiska lub numeru telefonu Użytkownika oraz danych firmy w postaci: adresu, strony www, adresu e-mail, numeru NIP oraz numeru telefonu.
  • 5. W celu aktywacji Konta Użytkownika i Konta Gościnnego wymagane jest złożenie przez Użytkownika pierwszego Zapytania lub Oferty (nie dotyczy Konta Gościnnego) oraz potwierdzenia linku aktywacyjnego, który zostanie wysłany na skrzynkę mailową Użytkownika.
  • 6. Aktywowanie Konta umożliwia korzystanie z Portalu w pełnym zakresie, tj. skuteczne składanie Ofert lub Zapytań oraz wysyłania Wiadomości. Aktywowanie Konta Gościnnego umożliwia korzystanie z Portalu w ograniczonym zakresie, tj. skuteczne składanie Zapytań oraz wysyłanie Wiadomości.
  • 7. Zalogowany Użytkownik posiada m. in. dostęp do złożonych zapytań oraz ofert, wiadomości, a także kategorii „Ulubione” i „Ustawienia”.
  • 8. Użytkownik Gościnny posiada m. in. dostęp do złożonych zapytań, wiadomości i kategorii „Ustawienia”.
  • 9. Użytkownik powinien chronić dane dostępowe do Konta przed dostępem osób trzecich oraz każdorazowo wylogowywać się z Portalu po zakończeniu korzystania z niego.
  • 10. Rejestracja oraz Rejestracja Uproszczona w Portalu, a także aktywowanie Konta i Konta gościnnego są bezpłatne.
  • 11. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za poprawność i prawdziwość danych udostępnionych w ramach rejestracji do Portalu.
  • 12. Użytkownik może usunąć swoje Konto z Portalu w dowolnym momencie. W tym celu należy kliknąć przycisk „Usuń moje konto” znajdujący się w zakładce „Moje konto” -> „Ustawienia”.

IV. ZŁOŻENIE ZAPYTANIA

  • 1. Użytkownik Portalu, ma możliwość złożenia Zapytania poprzez kliknięcie w przycisk „Znajdź mój dom”, a następnie wybranie interesującej go kategorii – dotyczącej zakupu lub najmu Nieruchomości oraz rodzaju Nieruchomości.
  • 2. W celu złożenia Zapytania konieczne jest określenie następujących danych dotyczących poszukiwanej Nieruchomości:
    • 1) lokalizacji,
    • 2) budżetu (ceny zakupu lub wysokości czynszu miesięcznego),
    • 3) powierzchni (domu lub działki),
    • 4) typu nieruchomości,
    • 5) liczby pokoi,
    • 6) rynku (pierwotny/wtórny),
    • 7) okresu wynajmu.

Możliwe jest także podanie dodatkowych, nieobowiązkowych danych.

  • 3. Po uzupełnieniu danych konkretyzujących dane Zapytanie – wypełniając w tym celu Formularz Zapytania – Użytkownik jest uprawniony do złożenia Zapytania, które, po potwierdzeniu Konta (które dokonuje się po kliknięciu w link aktywacyjny wysłany na skrzynkę mailową Użytkownika) lub potwierdzeniu Zapytania w przypadku złożenia zapytania w trybie Uproszczonej Rejestracji, będzie widoczne publicznie na Portalu w zakładce „Zapytania” oraz w Koncie Użytkownika.
  • 4. Widoczne publicznie Zapytanie zawierać będzie dane konkretyzujące poszukiwaną Nieruchomość oraz:
    • a) w przypadku Użytkownika Indywidualnego i Użytkownika Gościnnego – jego imię;
    • b) w przypadku Użytkownika Biznesowego – jego imię i firma.
  • 5. Po złożeniu Zapytania, jego edytowanie nie jest możliwe. W celu zmiany danych Zapytania należy zakończyć aktywne Zapytanie i złożyć nowe.
  • 6. Administrator zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości, rzetelności i zgodności z prawem oraz Regulaminem danych zamieszczonych w Zapytaniu. W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości możliwe jest wdrożenie procedury Blokowania Użytkownika lub anulowanie albo usunięcie Zapytania.
  • 7. Zapytanie będzie widoczne na Portalu przez 30 dni w przypadku Zapytania o Najem i 60 dni w przypadku Zapytania o zakup od dnia złożenia Zapytania, chyba że Składający Zapytanie wcześniej je zakończy, co spowoduje jego archiwizację. Zakończenie Zapytania następuje poprzez kliknięcie przycisku „Zakończ Zapytanie” znajdującego się w zakładce „Moje Zapytania” na kafelku konkretnego Zapytania.
  • 8. Zakończenie Zapytania powoduje jego archiwizację wraz z wszelkimi Ofertami. Zarchiwizowane Zapytanie nie jest widoczne na podstronie „Zapytania”. Jest natomiast nadal dostępne pod indywidualnym linkiem wraz z oznaczaniem „zarchwizowane”. Zarchiwizowane zapytanie nie posiada informacji o jego twórcy.
  • 9. Użytkownik Składający Zapytanie ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i poprawność danych udostępnionych w ramach Zapytania, a także zobowiązany jest do zakończenia Zapytania, jeśli okaże się nieaktualne.

V. WYSŁANIE WIADOMOŚCI

  • 1. Zalogowany Użytkownik oraz Użytkownik Gościnny mają prawo do wysyłania wiadomości w odpowiedzi na Zapytanie dostępne publicznie na Portalu (znajdujące się w zakładce „Zapytania”), poprzez wybranie danego Zapytania i kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”.
  • 2. Wysyłający Wiadomość jest zobowiązany do zamieszczania w wiadomości informacji o nieruchomości lub linków do portali zewnętrznych przedstawiających nieruchomość w sposób rzetelny, zgodny z Regulaminem oraz odpowiadający rzeczywistemu stanowi faktycznemu i specyfice Nieruchomości określonej w Zapytaniu przez Składającego Zapytanie. Zabrania się przesyłania spamu oraz wiadomości marketingowych, które nie dotyczą Zapytania.
  • 3. Obowiązkowe informacje, które musi zawierać Wiadomość to: imię, adres email, numer telefonu, treść wiadomości (składający się max z 1000 znaków).
  • 4. Każdorazowo po wysłaniu Wiadomości, Składający Zapytanie otrzymuje na swoją skrzynkę mailową informację o jej otrzymaniu. Wiadomość jest dostępna na Koncie Użytkownika po zalogowaniu w zakładce „Moje zapytania” oraz w zakładce „Czat”.
  • 5. Odpowiedź na Wiadomość w czacie jest równoznaczna z utworzeniem nowego wątku z Wysyłającym Wiadomość w zakładce „Czat”.
  • 6. Dane zawarte w Wiadomości muszą być prawidłowe i nie mogą wprowadzać w błąd innych Użytkowników. Po wysłaniu Wiadomości nie ma możliwości jej edytowania ani anulowania.

VI. ZŁOŻENIE OFERTY

  • 1. Zalogowany Użytkownik (nie dotyczy Użytkownika Gościnnego) uprawniony jest do złożenia Oferty w odpowiedzi na Zapytanie dostępne publicznie na Portalu (znajdujące się w zakładce „Zapytania”), poprzez wybranie danego Zapytania, a następnie kliknięcie w przycisk „Złóż ofertę”.
  • 2. Składający Ofertę jest zobowiązany do przygotowania Oferty w sposób rzetelny, zgodny z Regulaminem i rzeczywistym stanem faktycznym oraz odpowiadającej specyfice Nieruchomości określonej w Zapytaniu przez Składającego Zapytanie.
  • 3. Obowiązkowe informacje, które musi zawierać Oferta to: tytuł Oferty (składający się min z 10 znaków), lokalizacja, cena/wysokość czynszu miesięcznego oraz powierzchnia Nieruchomości. Składający Ofertę uprawniony jest do podania w jej ramach także innych, dodatkowych informacji.
  • 4. Każdorazowo po złożeniu Oferty, Składający Zapytanie dostaje na swoją skrzynkę mailową informację o jej otrzymaniu. Oferta dostępna jest na Koncie Użytkownika, po zalogowaniu w zakładce „Moje zapytania”.
  • 5. Składający Zapytanie jest uprawniony do przyjęcia Oferty lub jej odrzucenia poprzez kliknięcie w odpowiedni przycisk („Tak, zaakceptuj” i „Odrzuć” lub >kciuk w górę< i >kciuk w dół<). Przyjęcie Oferty jest jednoznaczne z jej akceptacją i tym samym możliwością dokonania Odkrycia Danych w postaci co najmniej: imienia i adresu e-mail Składającego Zapytanie. Niezależnie od Okrycia Danych przyjęcie oferty skutkuje utworzeniem nowego wątku wiadomości w zakładce „Czat”.
  • 6. Po zaakceptowaniu Oferty przez Składającego Zapytanie, Składający Ofertę ma do niej dostęp po zalogowaniu na swoje Konto poprzez zakładkę „Wysłane Oferty” -> „Zaakceptowane”. Składający Ofertę może uzyskać dostęp do danych kontaktowych Składającego Zapytanie poprzez kliknięcie w przycisk „Dane kontaktowe”.
  • 7. Dane zawarte w Ofercie muszą być prawidłowe oraz nie może wprowadzać w błąd innych Użytkowników. Po złożeniu Oferty nie istnieje możliwość jej edytowania. W przypadku zmiany danych w Ofercie konieczne jest jej anulowanie i złożenie nowej Oferty.
  • 8. Anulowanie Oferty możliwe jest tylko wówczas, gdy Oferta nie została zaakceptowana, poprzez kliknięcie przycisku „Anuluj Ofertę” znajdującego się zakładce „Wysłane Oferty” na kafelku konkretnej Oferty.

VII. OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKÓW

  • 1. Użytkownik korzysta z Portalu na własną odpowiedzialność.
  • 2. Użytkownik korzystający z Portalu obowiązany jest przestrzegać obowiązujących go ustawowych zasad w zakresie informowania oraz reklamowania swojej działalności. Dla uniknięcia wątpliwości Invenme wskazuje, że treści zamieszczane w Portalu przez Użytkowników powinny mieć charakter informacyjny oraz nie powinny stanowić niedozwolonej reklamy ani niedozwolonej rekomendacji do skorzystania z usług któregokolwiek z Użytkowników.
  • 3. Użytkownik zobowiązany jest:
    • a) dokonywać samodzielnie aktualizacji danych nie później niż w ciągu 14 dni od ich zmiany;
    • b) zapewnić szczególną ochronę swojego hasła dostępu do Portalu;
    • c) korzystać z Portalu zgodnie z prawem, a w szczególności nie może dostarczać treści o charakterze bezprawnym;
    • d) zapewnić prawdziwość, rzetelność, zgodność z prawem i Regulaminem informacji umieszczanych w Portalu;
    • e) nie używać w Zapytaniach lub Ofertach treści wulgarnych, obraźliwych lub nieposiadających waloru informacyjnego.
  • 4. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania dokonane za pośrednictwem jego konta w Portalu.
  • 5. W Zapytaniach, Ofertach i Wiadomościach zabrania się:
    • a) zamieszczania odnośników do innych stron, z wyjątkiem Wiadomości;
    • b) stosowania elementów języka JavaScript, Java oraz innych języków programowania z wyjątkiem HTML;
    • c) stosowania elementów języka HTML służących do: wczytywania i osadzania innych stron, używania plików „cookie”, tworzenia formularzy oraz innego kodu naruszającego integralność stron Portalu.

VIII. PROCEDURA REKLAMACYJNA

  • 1. Reklamacje związane z działaniem oraz korzystaniem z Portalu lub usługami dostępnymi w Portalu mogą być składane elektronicznie na adres [email protected].
  • 2. Reklamacja powinna zawierać:
    • a) dane osoby składającej reklamację wystarczające do kontaktu,
    • b) informacje wystarczające do identyfikacji usługi, której dotyczy reklamacja,
    • c) treść samej reklamacji, reklamacja powinna zawierać wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania.
  • 3. W przypadku reklamacji złożonej przez osobę będącą Użytkownikiem Indywidualnym (czyli konsumentem), Administrator udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania. Administrator w odpowiedzi wskaże sposób załatwienia reklamacji.
  • 4. Konsumentom przysługuje nadto możliwość skorzystania z sądowych oraz pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń np. przed polubownym sądem konsumenckim, funkcjonującym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.
  • 5. Dodatkowo, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z 21 maja 2013 r. sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia WE nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), konsumentom przysługuje prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W celu skorzystania z możliwości polubownego rozwiązania sporów konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów.

IX. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  • 1. Portal jest własnością Invenme.
  • 2. Portal zawiera lub wykorzystuje utwory chronione prawem autorskim, a także znaki towarowe oraz inne materiały, w szczególności teksty, zdjęcia, grafikę.
  • 3. Autorskie prawa majątkowe do wszelkich graficznych elementów Portalu, wyglądu Portalu i innych treści w nim umieszczonych, stanowiących utwór w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych („Prawo Autorskie”), przysługują Invenme.
  • 4. Jakiekolwiek kopiowanie, rozpowszechnianie i dokonywanie opracowań Portalu lub jego poszczególnych elementów, a także jego wyglądu jako całości, stanowiących utwór w rozumieniu Prawa Autorskiego, bez wyraźnej pisemnej zgody Invenme, stanowi naruszenie majątkowych praw autorskich Invenme skutkujące odpowiedzialnością prawną.
  • 5. Z momentem umieszczenia Zapytania w Portalu, Składający Zapytanie udziela Administratorowi na czas nieoznaczony nieodpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji na korzystanie z Zapytania, na polach eksploatacji obejmujących rozpowszechnienie poprzez publiczne wyświetlenie i udostępnienie oraz zwielokrotnienie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet).

X. NEWSLETTER

  • 1. Użytkownik może wyrazić zgodę na subskrypcję newslettera polegającą na regularnym przesyłaniu biuletynu informacyjnego Administratora, informacji handlowych, o promocjach, rabatach i zmianach funkcjonalności Portalu na podany przez Użytkownika adres e-mail.
  • 2. Subskrypcja newslettera dokonywana jest poprzez podanie adresu e-mail, imienia i kliknięcie przycisku „Dołącz do newslettera” znajdującego się na stronie głównej Portalu oraz zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a.
  • 3. Subskrypcja newslettera jest dobrowolna i nieodpłatna, świadczona jest przez czas nieoznaczony i Użytkownik może z niej zrezygnować w każdym czasie poprzez kliknięcie w przycisk „Anuluj subskrypcję” znajdujący się w końcowej treści każdej z przesyłanych w ramach newslettera wiadomości e-mail.

XI. KWESTIE TECHNICZNE

  • 1. Warunkami technicznymi skorzystania z możliwości usług Invenme, w szczególności rejestracji i przesłania Zapytania jest: połączenie z siecią Internet oraz korzystanie z przeglądarki WWW poprawnie obsługującej standardy: HTML 4.01, CSS, javascript oraz posiadanie dostępu do skrzynki e-mail. Warunkami technicznymi skorzystania z możliwości Aplikacji mobilnej jest: spełnienia przez sprzęt teleinformatyczny z którego korzysta Użytkownik następujących minimalnych wymagań technicznych: dostęp do Internetu, system operacyjny Android 6.0 albo iOS 12.
  • 2. Informacje zawarte w logach systemowych mogą zawierać różne dane, np. adres IP. Invenme wykorzystuje je wyłącznie w celach technicznych oraz do zbierania ogólnych, statystycznych informacji demograficznych. Dane powyższe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa w razie naruszenia praw Invenme, próby włamania lub innego działania na jej szkodę.
  • 3. Hasło Użytkownika szyfrowane jest metodą, która uniemożliwia poznanie go przez Invenme.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • 1. Zapytania publikowane w Portalu sortowane są domyślnie według daty dodania – od najnowszej. Możliwa jest zmiana sortowania według daty dodania – od najstarszej, a także filtrowanie Zapytań wg następujących kryteriów:
  • 2. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany usługi w razie zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianę, w szczególności w przypadku: a) niedostatecznej jakości technicznej usługi uniemożliwiającej jej prawidłowe funkcjonowanie lub innej przyczyny uzasadniającej konieczność zmiany usługi; b) reorganizacji działalności gospodarczej Administratora; c) zmiany obowiązujących lub wejścia w życie nowych przepisów prawnych; d) wydania decyzji organu administracji publicznej lub orzeczenia sądu, wymagających dokonania odpowiednich zmian świadczenia usług; e) zmiany parametrów technicznych lub technologii świadczonych usług; f) konieczności wprowadzenia działań zapewniających ochronę usług przed wykorzystywaniem ich w celu sprzecznym z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa; g) działania siły wyższej.
  • 3. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn.
  • 4. Informacja o zmianie Regulaminu wraz z jego nową treścią zostanie przekazana bezpośrednio Użytkownikowi co najmniej na 14 dni przed jego wejściem w życie w formie wiadomości e-mail. Brak akceptacji nowej wersji Regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z korzystania z usług Portalu.
  • 5. Administrator może czasowo wyłączyć działanie Portalu w celu jego modernizacji, naprawy awarii, potrzeby wprowadzenia zmian w sposobie funkcjonowania Portalu, przeprowadzania konserwacji lub jakichkolwiek innych przyczyn uzasadniających takie działanie. Użytkownicy zostaną uprzedzeni o planowanej przerwie w funkcjonowaniu Portalu poprzez zamieszczenie stosownego komunikatu na stronie głównej Portalu, chyba że charakter prac lub awarii uniemożliwi Administratorowi zawiadomienie o powyższym Użytkowników z odpowiednim wyprzedzeniem.
  • 6. Administrator nie ponosi odpowiedzialności względem Użytkowników za działania lub zaniechania osób trzecich, w tym innych Użytkowników.
  • 7. Regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza żadnych uprawnień konsumentów, które przysługują im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu poprawienia jej dostępności, personalizacji, obsługi kont użytkowników czy aby zbierać dane, dotyczące ruchu na stronie. Każdy może sam decydować o tym czy dopuszcza pliki cookies, ustawiając odpowiednio swoją przeglądarkę.

Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności i Regulaminie.